آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۳۰
شهرستان ها
۸

تنها بیمارستان رباط کریم پاسخگوی جمعیت این شهرستان نیست

بخش گلستان خبرنگار اطلاعات:

شهرستان رباط کریم با هزاران نفر جمعیت، تنها یک واحد بیمارستانی با 68 تخت دارد که به هیچ وجه جوابگوی جمعیت گسترده مردم این شهرستان نیست.

اسدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم در جلسه مطبوعاتی خود با خبرنگاران، با اعلام مطلب بالا افزود: با پیگیری های انجام گرفته، شورای اسلامی شهر گلستان مصوبه ای مبنی بر اختصاص زمین رایگان برای ساخت بیمارستان شهرداری را تصویب کرد که زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع در اختیار این شبکه قرار گیرد که متاسفانه شهرداری گلستان در این راستا هیچ گونه اقدامی نکرده است و انتظار داریم در این خصوص پیشقدم شود.

اسدی به سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان رباط کریم اشاره کرد و گفت: مقرر شده که اورژانس مجهزی در این شهرستان با همکاری فرمانداری احداث شود که با ساخت و راه اندازی این پروژه، بخش عظیمی از مشکلات اورژانسی شهروندان شهرستان رباط کریم حل خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم همچنین با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاران گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و ما از نمایندگان افکار عمومی انتظار داریم در این راه، ما را در ارتقای سلامت شهروندان یاری کنند.

وی در پایان افزود: تلاش بی وقفه همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم باعث شد تا برای نخستین بار در کشور، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گواهینامه بین المللی ایزو را دریافت کند که این موفقیت نشانگر توجه ویژه این شبکه به مسائل کلی درمانی و بهداشتی در این شهرستان است.