آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۳۰
شهرستان ها
۸

همکاری نیروی انتظامی با رسانه ها، در افزایش امنیت عمومی مؤثر است

خرم آباد خبرنگار اطلاعات: رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: همکاری خوب نیروی انتظامی با رسانه ها منشاء خدمات بهتر و بیشتر به جامعه و ارتقای امنیت عمومی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید امینی با بیان این که انگیزه دینی موجب ارتقاء قانونگرایی در جامعه می شود، افزود: تقویت باورها و اعتقادات دینی در تزکیه نفس افراد بسیار مؤثر است.

وی گفت: وجود نهاد عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح موجب ترویج هرچه بیشتر مفاهیم قرآن و احکام اولیه در نیروها و سوق دادن عملکرد آنها به این سمت شده است. حجت الاسلام امینی با اشاره به این که هرچه آگاهی و عمل به آموزه های دینی افراد بیشتر باشد، عملکرد آنها عادلانه تر و مردمی تر است، گفت: برای تحقق هر چه بیشتر این مهم، آشنایی با مفاهیم قرآن، محور تلاش اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان این که برای بهتر زندگی کردن و داشتن جامعه ای ایده آل، شناخت و عمل به تعالیم و آموزه های دینی برای عموم الزامی است، افزود: اگر قدرت به دست افراد خدا محور و پایبند به دستورات و احکام الهی نباشد، موجب طغیان صاحب قدرت و سوء استفاده در جامعه و تضییع حقوق مردم می شود که راه جلوگیری از تحمیل چنین شرایطی بر زندگی مردم، معیار قرار دادن دستورات و فرامین انسان ساز اسلام است.