آرشیو یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۳۶
شهرستان ها
۸

تاکید فرماندار اردکان بر حل مشکلات مردم احمدآباد

اردکان خبرنگار اطلاعات: مسائل و مشکلات جوانان و اهالی شهر <احمدآباد> اردکان در جلسه ای با حضور فرماندار اردکان و مسئولان ادارات و نهادهای شهر احمدآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مروتی، شهردار احمدآباد در گزارشی از وضع این شهر گفت: شهر احمدآباد که در 4 کیلومتری شمال غربی اردکان واقع شده، بیش ار 5 هزار و دویست نفر جمعیت دارد و از نظر ورزشگاه در مضیقه است و اهالی این شهر به پیست موتورسواری و سالن ورزشی برای دختران وپسران نیاز دارند.

وی همچنین خواستار ایجاد جاده بین مزارع چاه افضل و احمدآباد شد.

همچنین فرماندار اردکان در یک جلسه پرسش و پاسخ با جوانان و اهالی شهر احمدآباد، از مسئولان خواست تا ضمن توجه بیشتر به نیازهای مردم این شهر نسبت به عمران و آبادی شهر احمدآباد کوشا باشند. وی به مردم این شهر قول داد که به خواستهای آنان رسیدگی خواهد شد.

در تحولی دیگر، جشن تکلیف پانصد تن از دانش آموزان دختر شهرستان اردکان در محل کانون امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.در این جش که جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند، عبداللهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان در سخنانی به بیان وظایف دختران تکلیف شده پرداخت و گفت: دانش آموزان مکلف، ضمن پیمانی که با خدا بسته اند، با حجاب اسلامی خود، شیطان را از خود دور خواهند کرد.