آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۲۳۸۴۵
ورزش
۱۴

نیروی زمینی با شکست گل گهر شگفتی ساز شد

مسابقات هفته ششم لیگ برتر کشتی آزاد (هفته نخست دور برگشت) برگزار شد. آغاز رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد با شگفتی همراه بود و تیم قعر جدولی نیروی زمینی موفق شد، گل گهر سیرجان را شکست دهد. همچنین دانشگاه آزاد با دو پیروزی مقابل صدرا زیرآب و صنایع همدان موقعیت خود را تثبیت کرد. نفت تهران نیز یک کشتی آسان را پنج بر دو از تبرک خراسان برد و راه آهن خراسان به سختی با نتیجه چهار بر سه از سد یاقوت سبز قائمشهر گذشت. همچنین پاس تهران در مصاف با نیروی زمینی به برتری رسید. چهار رقابت این هفته در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد که ابتدا دانشگاه آزاد به مصاف صدرای زیرآب رفت و دانشگاه آزاد این مسابقه را شش بر یک برد. در کشتی بعدی دو تیم نظامی پاس و نیروی زمینی به مصاف هم رفتند که پاس با راحتی شش بر یک پیروز شد.

در ادامه دانشگاه آزاد دومین دیدار خود را برابر صنایع همدان برگزار کرد و پنج بر دو پیروز شد.

در آخرین کشتی سالن شهدای هفتم تیر تهران نیروی زمینی چهار بر سه گل گهر سیرجان تیم دوم جدول را شکست داد تا این پیروزی بیش از هر چیزی به سود دیگر تیم نظامی یعنی پاس شود.

در قائمشهر راه آهن خراسان روز سختی را در مصاف با یاقوت سبز پشت سر گذاشت و در نهایت به برتری چهار بر سه رسید.

دردیگر دیدار گروه B، در مشهد نفت تهران به حساب پنج بر دو از سد تبرک خراسان گذشت. در پایان شش هفته از رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، در گروه A، دانشگاه آزاد و نفت با 10 امتیاز صدرنشین هستند و در گروه B، راه آهن خراسان با 10 امتیاز پیشتاز است. البته دانشگاه آزاد یک مسابقه بیشتر از نفت انجام داده است.