آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۴
شهرستان ها
۶

سرویس های شبکه هوشمند در شرکت مخابرات آذربایجان غربی راه اندازی شد

ارومیه-خبرنگاررسالت:

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات آذربایجان غربی اعلام کرد: سرویس های شبکه هوشمند مخابرات این استان راه اندازی شد.شهرام دستمالچی، به خبرنگارما گفت: آذربایجان غربی سومین استان کشور است که سرویس های شبکه هوشمند در مخابرات آن ایجاد شده است. وی اضافه کرد: با راه اندازی این شبکه، اقشار مختلف جامعه می توانند از سرویس های این شبکه از جمله سرویس کارت اعتباری، مکالمه رایگان، نظرسنجی تلفنی، شبکه تلفنی خصوصی مجازی، مشاوره تلفنی، شماره اختصاصی و شماره فراگیر استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این سرویس ها، در مرکز استان واگذار می شود و در آینده در سایر شهرهای آذربایجان غربی نیز قابل واگذاری است.دستمالچی، با بالاتر توصیف کردن کاربرد شبکه هوشمند ازمرکز تلفن دیجیتال یادآور شد: هر کدام از این سرویس ها خدماتی را به متقاضی ارائه می دهند که از عهده یک مرکز تلفن دیجیتال خارج است.

وی گفت: درصورت آشنایی مردم با سرویس های شبکه هوشمند، در افزایش میزان مکالمات موفق، کاهش ترافیک مکالمات و صرفه جویی در انرژی و زمان به موفقیت مساعدی دست می یابیم.وی افزود: هم اکنون سرویس نظرسنجی تلفنی آماده واگذاری به متقاضیان است.وی اضافه کرد: با استفاده از این سرویس شرکتها، ادارات، سازمانها و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در خصوص موضوع مورد نظرشان از مردم یا مخاطبان خاص خود نظرسنجی کنند.