آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۹۶
اخبار شرکت ها
۱۰

سرمایه گذاری پارس توشه فقط خریدار بود

شرکت سرمایه گذاری پارس توشه طی دوره یک ماه منتهی به پایان دی امسال بخشی از سهام یک شرکت را تحصیل کرد.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت در دی ماه سال جاری بخشی از سهام شرکت سیمان فارس و خوزستان را با بهای تمام شده 22 میلیون ریال تحصیل کرد و در مقابل هیچ سهمی را طی این مدت واگذار نکرد.

براساس این گزارش، این شرکت در دوره یاد شده بخشی از سهام 30 شرکت بورسی و بخشی از سهام 15 شرکت غیربورسی را تحت مالکیت خود داشت. بر این مبنا، این شرکت در حوزه بورس بخشی از سهام شرکت های صنعتی پارس خزر، لامپ پارس شهاب، کابلسازی ایران، شیمیایی سینا، شیمیایی فارس، پتروشیمی خارک، بانک اقتصاد نوین، پارس الکتریک، صنایع شیمیایی ایران، سرمایه گذاری سپه، سرمایه گذاری رنا، مارگارین، صنعتی بهشهر، گلتاش، پتروشیمی اراک و بخشی از سهام سایر شرکت های بورسی را با بهای تمام شده 167 میلیارد و 991 میلیون ریال و ارزش بازاری به مبلغ 459 میلیارد و 962 میلیون ریال در اختیار داشت.

همچنین شرکت در این دوره در حوزه خارج از بورس، بخشی از سهام شرکت های سرو توشه، پلی استر یزد، بازرگانی پارس شید، تدبیر پیشه، شهاب توشه، نور توشه، پارس زرآسا، خزر سینتک، مهتاب خراسان، حباب ساز و بخشی از سهام سایر شرکت های غیربورسی را با بهای تمام شده 130 میلیارد و 312 میلیون ریال تحت مالکیت خود داشت.