آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۹۶
اخبار شرکت ها
۱۰

در دی ماه امسال غدیر از واگذاری سهام 600ر4 میلیون ریال سود حاصل کرد

شرکت سرمایه گذاری غدیر در دی ماه امسال بخشی از سهام 12 شرکت را واگذار کرد و از این بابت بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت در دوره یک ماه منتهی به پایان دی امسال بخشی از سهام شرکت های توسعه و معادن روی، نفت پارس، کف، سیمان هگمتان، فرآوری موادمعدنی ایران، گروه بهمن، رینگ سازی مشهد، سرمایه گذاری سپه، سرمایه گذاری صنعت بیمه ایران، پتروشیمی خارک، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و لیزینگ صنعت و معدن را با مبلغ 67 میلیارد و 133 میلیون ریال واگذار کرد و از این واگذاری مبلغ چهار میلیارد و 665 میلیون ریال سود کسب کرد. در همین حال، شرکت در این دوره بخشی از سهام شرکت های سیمان سپاهان، سیمان شرق، پتروشیمی خارک، پتروشیمی اراک، توسعه معادن روی ایران و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات را با بهای تمام شده سه میلیارد و 756 میلیون ریال تحصیل کرد.

لازم به ذکر است، شرکت در این مدت بخشی از سهام 91 شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 57 میلیارد و 169 میلیون ریال و ارزش بازاری به مبلغ دو هزار و 370 میلیارد و 283 میلیون ریال و بخشی از سهام 45 شرکت غیربورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 221میلیارد و 925 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.