آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
اولین های بورس
۱۷

روزانه

بیشترین بازدهی

داروسازی کوثر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم سال جاری را مبلغ دو هزار و 853ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 120میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سرمایه گذاری شاهد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده پنجم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه ای معادل سه میلیارد ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 500ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم

ایران خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» معادل پنج هزار و 62میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 373ریال پیش بینی کرده است

پرمعامله ترین سهم

دیروز سرمایه گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ 616ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تکنوتار به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده سوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 388ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه دوم شد. سرمایه «وکار» بیش از 700میلیارد ریال است. «وکار» سود هر سهم خود را مبلغ 543ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه تکنو برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 434ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ای برابر 105میلیارد ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 در رقم 780ریال در نظر گرفته است.