آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
اولین های بورس
۱۷

هفتگی

بیشترین بازدهی

تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ملی سرب و روی ایران دهم شد. پیش بینی سود هر سهم «فسرب» مبلغ 584ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. مس شهیدباهنر در جایگاه نهم ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 225میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 725ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل پنج هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک هزار و 162ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «وپارس» در سال جاری 38ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر هپکو به خود اختصاص داد. مهرکام در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 406ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

هپکو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بین المللی توسعه ساختمان در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاخت» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 601ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 31ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. خبهمن» با سرمایه 3هزار و 200میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 442ریال پیش بینی کرده است.