آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ 653ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه ای معادل 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 995ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت پیش بینی سود هر سهم خود را معادل یک هزار و 255ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم

مس ایران جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو دیزل در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی 85 مبلغ یک هزار و 100ریال و سرمایه آن معادل 972میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده دوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه 331میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 300 ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه نهم شد. سرمایه «سصوفی» بیش از 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک هزار و 139 ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه ای برابر 196میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 236 ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه ای برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم 616 ریال پیش بینی کرده است.