آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
بازار دیجیتال
۳۰

سرویس جدید همراه برای فروش بلیت

سرویس فروش و رزرو بلیت از طریق تلفن همراه شرکت هایJet Airways و Hutch از جمله جدیدترین سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه است.

مقامات شرکت Jet و Hutch به همراه مدیران و مسوولان اجرایی شرکت C-SAM که در شیکاگو مستقر است روز سه شنبه از راه اندازی سرویس تازه M-ticketingخود خبر دادند. سرویس مذکور به استفاده کنندگان امکان می دهد تا از طریق تلفن های همراه خود

ثبت نام کرده و انواع بلیت ها را رزرو کنند. به گفته مدیران شرکت های Jet و Hutch سرویس Jet به طور اختصاصی در اختیار آن دسته از مشترکان شرکت Hutch قرار خواهد گرفت که تلفن های همراه آنان به سیستم Java مجهز بوده و از قابلیت های GPRS نیز برخوردار می باشد. بر اساس این خبر، سرویس مذکور همچنین در اختیار اعضای ویژه شرکت Jet نیز قرار خواهد گرفت.

JetWallet یک نرم افزار است که می تواند به طور مستقیم بر روی تلفن های همراه دانلود شود و سپس می تواند در زمینه ثبت نام کردن بلیت های Jet مورد استفاده قرار گیرد. اینگونه بلیت های الکترونیکی برای مشتریان ایمیل می شود و آنها نیز پس از دریافت می توانند از بلیت ها پرینت گرفته و به عنوان بلیت معمولی مورد استفاده قرار دهند.

بلیت های الکترونیکی به طور اتوماتیک در تلفن های همراه ذخیره می شوند تا در فرصت مقتضی در آینده مورد استفاده قرار گرفته و در دسترس باشند.