آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
شهرستان ها
۶

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز: آموزش کارگران مهم ترین اولویت دنیای کنونی است

دبیراجرایی خانه کارگر تبریز گفت: امروزه آموزش و دانش عامل اصلی رشد، توسعه و پیشرفت کشورهای جهان و ملل مختلف است و پرداختن به آن رسیدن به تکنولوژی مدرن را در پی دارد.

کریم صادق زاده در آئین افتتاح رسمی ساختمان آموزشی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز با بیان اینکه تبریز شهر صنعتی قطب مهم صنعت و کارگری کشور محسوب می شود و جمعیت کارگری این شهر و این استان با احتساب خانواده های آنان به بیش از یک میلیون نفر می رسد افزود: بدین لحاظ توسعه مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برای پاسخگویی به نیازهای کارگران ضروری است.

وی تصریح کرد:با توجه به توسعه مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز و تجهیز این مرکز به لحاظ فضای آموزشی مناسب، امکان توسعه مطلوب این مرکز جود دارد.

صادق زاده اضافه کرد: خوشبختانه امروزه در کشور ما نیز به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه مقام رهبری و سایر مسئولان دلسوز، حرکت های قابل قبولی در امر آموزش و فراگیری علم و دانش به عمل آمده که در این راستا خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران یک حرکت و فعالیت مستمری را از چند سال پیش آغاز نموده و به صورت جدی و برنامه ریزی شده در امر آموزش فعالیت دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: بر همین اساس، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، ایجاد امکانات آموزشی، علمی و فرهنگی را به طور دقیق، صحیح و جدی در اولویت کاری خود قرار داده که خانه کارگر تشکیلات تبریز نیز در این راستا اقدام به برنامه ریزی جهت به وجود آوردن امکانات آموزشی برای کارگران و خانواده هایشان که با عشق و علاقه به عضویت خانه کارگر در آمده اند، کرده است.