آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
شهرستان ها
۶

نماینده مردم تبریز در مجلس: توجه رسانه ملی برای جلوگیری از خدشه دار شدن وحدت ملی ضروری است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در عین حال که می تواند عامل تقویت اتحاد ملی باشد اگر در برنامه های خود حساسیت های مذهبی و قومی بی توجهی کند وحدت ملی را خدشه دار خواهد ساخت.

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار ما افزود: رسانه ملی نقش بسیار مهمی در تحقق و تقویت وحدت ملی و مقابله هوشمندانه با جنگ روانی دشمنان دارد.

وی اضافه کرد: دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی از جمله اهدافی است که دشمنان به قصد تضعیف حاکمیت ملی ایران و انشقاق میان اقوام و مذاهب برای تسلط مجدد بر منابع کشور دنبال می کنند و مسلما عملکرد مناسب و سنجیده صدا و سیما در تولید و پخش برنامه های مختلف کمک موثری برای عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص وحدت ملی و انسجام اسلامی خواهد بود. نماینده ناظر مجلس در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در ادامه اظهار داشت: مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی جامعه رسالت سنگینی است که بر عهده رسانه ملی قرار گرفته و بهره گیری آن سازمان از توان و ظرفیت های مختلف علمی، فرهنگی و هنری در پرتو مبنای ارزشی و اعتقادی منجر به تاثیر گذاری بیش از پیش و ارتقای جایگاه رسانه ملی در مدیریت فرهنگی جامعه می شود.