آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
شهرستان ها
۲۰

استاندار اردبیل: کوچکترین تعرض با جواب کوبنده همراه خواهد بود

استاندار اردبیل گفت: کوچکترین تعرض از مرز جمهوری آذربایجان به خاک کشور با جواب کوبنده و برخورد قاطع همراه خواهد بود.

علی نیکزاد در مراسم روز ملی فناوری هسته ای که در مرکز پیش دانشگاهی مدرس اردبیل برگزار شد، افزود: تامین امنیت ارضی استان و کشور و دفاع از آن وظیفه مسئولین و مردم است و به فضل الهی با هوشیاری مردم و مسئولین و دیپلماسی فعال، کشور به ساحل امن و نجات خواهد رسید.

وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت وانسجام ملی گفت: دشمن به خوبی واقف است که تنها راه ضربه پذیر نظام اسلامی ایران ایجاد تفرقه و شکستن وحدت ملی است و در این مسیر با تحریک قومیت ها و صنوف مختلف و ایجاد نارضایتی در بین مردم می خواهد به هدف خود برسد.

وی حضور مردم در صحنه های مختلف را بیمه کننده عزت و اقتدار کشور توصیف کرد و گفت: دوران سوخت فسیلی در دنیا و استفاده از آن پایان یافته و رئیس جمهور و مسئولین با پشتیبانی ملت و با آگاهی به آینده استفاده از انرژی هسته ای تاکید براین امر دارند.

نیکزاد با بیان اینکه جوانان ما در کنار تحصیل و علم باید به سلاح تعهد و باورهای دینی و اسلامی نیز مجهز شوند، تصریح کرد: اتفاق اخیر یعنی مسئله آزادی 5 متجاوز انگلیسی به مرزهای آبی کشور اقتدار وعزت ایران را به نمایش گذاشت و در کنار آن رافت و عطوفت انسانی واسلامی نیز جلوه ای شکوهمند داشت.

استاندار اردبیل افزود: از اول انقلاب دشمنان سرسخت ما با اتهاماتی نظیر نقض حقوق بشر، حمایت از تروریست، عدم اجرای صلح در منطقه به واسطه مخالفت ایران کشور اسلامی ما را تحت فشار قرار دادند و اینک نیز با اتهام ساخت بمب اتم و دستیابی به انرژی غیرصلح آمیز درصدد تخریب وجهه ایران هستند که خوشبختانه تا به حال عکس جواب داده است.