آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
شهرستان ها
۲۰

معاون تندرستی و پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل: کلیه دانش آموزان استان اردبیل صاحب شناسنامه سلامت هستند

معاون تندرستی و پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کلیه دانش آموزان استان اردبیل صاحب شناسنامه سلامت هستند و طبق آن ارزیابی سلامت دانش آموزان هر ماه انجام می گیرد.

امین حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: طبق شناسنامه سلامت دانش آموزان به صورت منظم از لحاظ روحی و روانی تست و بسیاری آنان به کانون اصلاح اعلام می شود تا مورد مداوا قرار گیرند.

وی گفت: دانش آموزان از نظر سلامت دهان و دندان، دستگاه گوارش، قلب، قد و وزن و نیز روحی و روانی زیر نظر پزشکان مجرب معاینه و مراحل بهبود و پیشرفت ثبت می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در جهت سلامت دانش آموزان برنامه های مختلفی در سطح استان اردبیل در حال اجراست، گفت: از اول سال تحصیلی توزیع شیر رایگان بین 235 هزار دانش آموز، اجرای طرح آهن یاری بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه و راهنمایی و توزیع مایع دندان شوی بین دانش آموزان ابتدایی را داشتیم که همگی در جهت حفظ سلامت دانش آموزان اتفاق افتاده است.

حاج محمدی با اشاره به برنامه های پرورشی نیز افزود: در زمینه پرورش مراحل مدرسه ای و منطقه ای تمام مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی انجام شده و در اردیبهشت ماه مرحله استانی مسابقات برگزار خواهد شد.