آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۲۸
صفحه آخر
۲۴

همراه با نمایشگاه کتاب تهران

کتاب های دفاع مقدس در نمایشگاه

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با 108 عنوان کتاب منتشر شده خود در سال 1385 در بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت دارد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سال گذشته موفق به چاپ 108 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس شد که این آثار در بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، بخش عمومی، غرفه 131 حضور دارد.

نسخه الکترونیکی خلاصه المیزان و تفسیر نمونه

بنیاد شهید با عرضه 4 عنوان کتاب الکترونیکی با موضوع شهدای جهان اسلام و نسخه الکترونیکی خلاصه المیزان و تفسیر نمونه در نمایشگاه بین المللی کتاب حاضر می شود.

مدیر کل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: کتاب های «وعده صادق» (پژوهشی در مقاومت 33 روزه لبنان)، «کمربندهای انفجاری» (درباره شهدای فلسطین)، «پایداری فلسطین» (درباره تاریخ و سرگذشت سرزمین فلسطین) و امیر قافله (درباره شهید سیدعباس موسوی، رهبر سابق حزب الله لبنان) به صورت الکترونیکی در غرفه های فروش کتاب و سالن اتحاد ملی و انسجام اسلامی عرضه می شود.

مدیر کل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اضافه کرد: نسخه الکترونیکی خلاصه دو کتاب المیزان فی تفسیر القرآن آیت الله محمدحسین طباطبایی و تفسیر نمونه آیت الله ناصر مکارم شیرازی که تحقیق و تلخیص آن به وسیله عباس پورسیف انجام شده است، با قیمت مناسب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

رادیو جوان و نشانی کتاب

برنامه نشانی با اجرای «مهران دوستی» هر روز از ساعت 15 تا 17 از رادیو جوان پخش می شود.

مهدی شاه رضایی سردبیر برنامه رادیویی «نشانی کتاب» در گفت وگو با فارس گفت: برنامه رادیویی «نشان» در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب با پرداختن بیشتر به موضوع کتاب نام خود را به «نشانی کتاب» تغییر داد.

تاجیکی ها آمدند

شماری از اندیشمندان، نویسندگان، استادان دانشگاه، شاعران و روزنامه نگاران تاجیک برای شرکت در نمایشگاه کتاب، وارد تهران شدند.

سفر این گروه از میهمانان تاجیک با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان انجام شده است.

این گروه روز سه شنبه از شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان عازم ایران شد.