آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۲
اخبار داخلی
۳

نخستین نمایشگاه تخصصی موسیقی برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی موسیقی که تابستان 86 با همکاری وزارت ارشاد و انجمن موسیقی در تالار وحدت برگزار می شود به تمام آثار مکتوب و صوتی این حوزه اختصاص دارد.

بابک رضایی، رئیس انجمن موسیقی با بیان این مطلب به میراث خبر گفت: در کنار این نمایشگاه آثار مرتبط با موسیقی نیز به فروش می رسند. همچنین قرار است برنامه های زنده اجرای موسیقی، غرفه هایی از سازهای مختلف و کارگاه ها و نشست های تخصصی مرتبط با موسیقی برپا شود این نمایشگاه قرار است همچون نمایشگاه کتاب تهران به صورت سالیانه برگزار شود.

وی ادامه داد: تمام ناشران موسیقی، استودیوها، تشکل های مردمی، هنرستان ها و دانشکده های موسیقی سراسر کشور می توانند آثار و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.رئیس انجمن موسیقی عنوان کرد: مکانی که در حال حاضر برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته ایم، محدوده تالار وحدت است، اما این مساله قطعی نشده است.

رضایی درخصوص ضرورت برگزاری این نمایشگاه گفت: هنر صنعت موسیقی در کشور ما از ظرفیت بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد که یک نمایشگاه جداگانه را به آن اختصاص دهیم. زیرا برگزاری این نمایشگاه به رشد و بالندگی این هنر در کشور کمک قابل توجهی می کند.