آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۲
حوادث
۱۳

دو برادر با سقوط به داخل رودخانه خجیر جان باختند

سرویس حوادث: 2 برادر که به اتفاق خانواده خود روز جمعه گذشته برای گذراندن اوقات فراغت به پارک جنگلی خجیر رفته بودند با سقوط به رودخانه< خجیر> غرق شدند. مسئولان آتش نشانی ساعت 12 و 46 دقیقه روز جمعه از سقوط 2 تن در این رودخانه واقع در بزرگراه بابایی به سمت پارچین، (کیلومتر 13) مطلع شدند و بلافاصله ماموران ایستگاه26 و امداد و نجات 10 آتش نشانی تهران و نیز یگان امداد هوایی به محل حادثه اعزام شدند. سید جلال آشتیانی، فرمانده ایستگاه 26 آتش نشانی در باره این حادثه گفت: نوجوان(13 ساله) به نام <محمد> که اعضای خانواده اش برای تفریح در کنار رودخانه اتراق کرده بودند، ظهر هنگام برای شستن دستهایش به کنار رودخانه رفت که ناگهان زیر پایش خالی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه، برادر بزرگتر این نوجوان به نام <علی>(25 ساله) برای نجات برادرش وارد آب های خروشان رودخانه شد، اما جریان آب به علت سرعت و فشار زیاد، هر 2 برادر را با خود برد.

آشتیانی ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه به بازدید و گشت در مسیر رودخانه پرداختند و تنها جسد برادر بزرگتر را حدود 500 متر پایین تر پیدا کردند.

فرمانده ایستگاه 26 آتش نشانی تهران اضافه کرد: عملیات جست وجو ساعت ها بعد نیز ادامه یافت، اما پس از تجسس داخل رودخانه و جست وجو تا حدود

7 کیلومتر پایین تر از محل حادثه، اثری از <محمد> پیدا نشد.