آرشیو چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۰۶
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

ایرنا در معرض تحولات جدی

شنیده شد گروهی از بازرسان ریاست جمهوری در خبرگزاری جمهوری اسلامی)ایرنا(مستقر شده اند و از پرسنل این خبرگزاری تحقیق می کنند. چند روز پیش نیز خبر داشتیم که معاون خبر، مدیر بین الملل و مشاور عالی مدیرعامل ایرنا استعفا کرده اند. همچنین گفته می شود الف. ج از مسوولان سابق تیم خبری ریاست جمهوری و عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به زودی به عنوان معاون خبر ایرنا منصوب می شود و در آینده یی نزدیک سمت مدیرعاملی این خبرگزاری را عهده دار خواهد شد.

طپش، عامل توزیع فیلم ده نمکی

گفته می شود شبکه جهانی طپش مسوولیت توزیع فیلم مسعود ده نمکی به نام اخراجی ها در خارج از کشور را عهده دار شده است. این شبکه تلویزیونی در لس آنجلس مستقر است.

حمایت دانشجویان از کارگران زندانی

جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در طرحی مشترک اقدام به جمع آوری کمک برای خانواده های کارگران زندانی)محمود صالحی، شیث امانی و صدیق کریمی(کردند.

این طرح از روز یک شنبه 6 خرداد با قرار دادن صندوق های جمع آوری کمک مالی و همچنین پخش بروشورهای این برنامه در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد که مورد استقبال دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

دانشکده های ادبیات و علوم دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه به این طرح پیوستند.

در دانشکده های ادبیات و علوم دانشگاه تهران این اقدام با ممانعت و برخورد حراست مواجه شد و دو تن از دانشجویان به ساختمان مرکزی حراست منتقل شدند. همچنین عده یی از اعضای انجمن اسلامی در دانشگاه صنعتی شریف سعی کردند تا مانع از برگزاری این طرح در دانشگاه شریف شوند.