آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۱۵
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

مخالفت استانداری تهران با برگزاری تجمع دفتر تحکیم

استانداری تهران با برگزاری تجمع زنان در روز بیست و دوم خرداد ماه مخالفت کرد.بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اعلام این خبر به ایلنا گفت: متاسفانه با وجود اینکه برگزاری تجمعات مسالمت آمیز بر اساس اصل 27 قانون اساسی حق تشکل های قانونی است، استانداری تهران پس از پایان وقت اداری دیروز در تماسی تلفنی اعلام کرد که با صدور مجوز برای تجمع زنان در 22 خردادماه مخالفت شده است.وی افزود: این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیش از این مسوولان اعلام کرده اند در صورت درخواست مجوز برای تجمع زنان، با آن موافقت می شود که عدم صدور مجوز برگزاری این تجمع، کذب بودن اظهارات آنها را ثابت کرد.هدایت تصریح کرد: از سوی دیگر مخالفت با برگزاری تجمع زنان پس از 10 روز، نشان از عزم مسوولان برای جلوگیری از برگزاری چنین برنامه هایی دارد با این وجود ما در روزهای آینده برنامه یی را برگزار می کنیم که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

فردوسی پور سیاستمدار نمی شود

عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال اعلام کرد وارد سیاست نمی شود. این گزارشگر به ایسنا گفت اخباری درباره حضور بنده در انتخابات مجلس منتشر شده که درست نیست. اخیرا برخی اخبار هم درباره حضور نیکی کریمی بازیگر سینما در انتخابات مجلس منتشر شده که این خبر هم تکذیب شد.

باقری در تهران است نه صنعا

یک منبع آگاه از حضور محمدرضا باقری معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان در تهران و نه در صنعا خبر داد. فارس در تماس با یک منبع آگاه کسب اطلاع کرد محمدرضا باقری که اعلام شده بود روز گذشته عازم صنعا پایتخت یمن شده است، هم اکنون در تهران حضور دارد. وی به جزئیات دیگری در این زمینه اشاره یی نکرد. برخی رسانه ها از عزیمت محمدرضا باقری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته به صنعا خبر داده و اعلام کرده بودند باقری در این سفر نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران را که در جواب نامه اخیر «علی عبدالله صالح» همتای یمنی خود نگاشته است، به وی ابلاغ خواهد کرد.