آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۱۵
صفحه آخر
۲۰
چهره روز

فرزاد حسنی / خانه های شیشه یی

مریم نراقی: فرزاد حسنی باشد یا نباشد همواره نقل محافل هنری و رسانه یی است. او که در زمینه اجرای برنامه های تلویزیونی پایه گذار سبک خاصی در تلویزیون ما شده است، بعد از برنامه های کوله پشتی و فوق العاده و واکنش های صورت گرفته نسبت به آنها مدتی است در تلویزیون حضور ندارد. (هر چند که در حال حاضر کارگردانی برنامه «هفت شنبه» رادیو جوان را به عهده دارد.)

همین موضوع باعث شده که شایعه ممنوع التصویر شدنش سر زبان ها بیفتد. آخرین اجرای او در تلویزیون ویژه برنامه سال نو بود که از شبکه 3 پخش شد، اما برنامه شب شیشه یی که این روزها از شبکه 5 سیما پخش می شود، بیننده های زیادی پیدا کرده و تا حدودی یادآور «کوله پشتی» و «فوق العاده» است با اجرایی که شاید مردم پسندتر و البته سطحی تر است. این برنامه دوباره صحبت از حسنی و مقایسه مجریان این دو برنامه با هم را مطرح کرده است. البته همچنان تقلید از اجرای حسنی تکذیب شده است. شباهت تصویری حسنی و رشیدپور هم به این قضیه دامن زده است. در یکی از قسمت های شب شیشه یی، دکتر احمد توکلی خطاب به مجری این برنامه گفت:«چند قسمت از برنامه کوله پشتی شما را دیده ام.» فرزاد حسنی دیروز شایعه ممنوع التصویر شدن خود را تکذیب کرد و خواستار ساخته شدن یک دستگاه «شایعه کش» در رسانه ها شد.

به اعتقاد حسنی شایعه از جهتی هم موجب دیده شدن بیشتر فرد می شود و همان طور که دستگاه ویروس کش نصب می کنیم، باید به نوعی یک دستگاه شایعه کش هم نصب کنیم و اینگونه فضا برای کارگردان بهتر خواهد شد. به هر حال جنجال های رسانه یی برای بقای چهره های جوان ادامه دارد. فرزاد حسنی در صدد تهیه برنامه یی است که به گفته خودش چندان به تولید آن مطمئن نیست.