آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۳
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

نارضایتی از یک مناظره

گفته می شود حامیان محمود احمدی نژاد نارضایتی خود را از مناظره تلویزیونی فرهاد رهبر رئیس برکنار شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت احمدی نژاد و محمد ستاری فر رئیس سازمان مدیریت در دولت خاتمی اعلام کرده اند و از مسوولان صدا و سیما خواسته اند دیگر چنین مناظراتی برپا نکنند. ظاهرا به دلیل اینکه فرهاد رهبر نتوانسته است به سوالات ستاری فر درباره چگونگی هزینه کردن 200 میلیارد دلار درآمد نفتی طی تنها دو سال توضیح دهد و به حاشیه گویی پرداخته است، اسباب نگرانی دولتی ها را برانگیخته است. همچنین ستاری فر این سوال را مطرح کرد که چرا با وجود درآمدهای هنگفت نفتی و آن گونه که فرهاد رهبر در دفاع از عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد گفته است و اینکه اقتصاد ایران طی دو سال گذشته رو به پیشرفت است، پس چرا مردم احساس رفاه بیشتری نسبت به گذشته ندارند؟ گفت وگوی ویژه در اخبار 30/22 شبکه دوم صداوسیما پخش شد.

اختلاف در موجودی کارت های بنزین

گفته می شود در میزان موجودی کارت های هوشمند سوخت مالکان خودروی شخصی اختلافات عجیب و غریبی وجود دارد: چنانچه در برخی از این کارت ها گاه میزان ذخیره تا 60 هزار لیتر نشان داده می شود و در برخی کارت ها هم حدود هزار لیتر و کمتر و بیشتر از این رقم هم موجود است. براساس اعلام وزارت نفت ذخیره هر کارت هوشمند سوخت 600 لیتر است. وزیری هامانه همچنین در گفت وگو با تلویزیون سامانه کارت های هوشمند سوخت را بزرگ ترین سامانه IT در جهان دانست و آن را بی نظیر خواند.

سمیناری علیه اصلاح طلبان

در خبرها آمده است برخی از اعضای موسسه امام خمینی که زیر نظر مصباح یزدی اداره می شود و به همراه برخی دیگر از منتقدان اصلاحات همایشی با عنوان «جنگ روانی علیه دولت نهم» را برگزار کردند. در این همایش سخنرانان هدف برخی از رسانه ها را تخریب احمدی نژاد عنوان کردند.