آرشیو شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۶، شماره ۳۶۸۰
صفحه آخر
۲۴

صفارهرندی: دولت نهم صادقانه و بی منت به مردم خدمت می کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با شروع به کار دولت نهم، آهنگ خدمتگزاری صادقانه و بی منت در کشور نواخته شد.

«محمدحسین صفارهرندی» در مراسم بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری شهر محمدیه قزوین افزود: دولت نهم موفق به تحقق پروژه هایی شد که به اذعان عده ای در سال های گذشته امکان پذیر نبود. وی اظهار داشت: دولت نهم توانست در برابر سلطه جویان پرمدعای خارجی که برخی مقابله با آن را خطرناک می دانستند، بایستد. صفارهرندی اضافه کرد: امروز قدرت های استکباری اعتراف می کنند که ایران به جایگاه مهمی در زمینه فناوری انرژی هسته ای دست یافته و از ایران این بار خواهش می کنند که در همین سطح متوقف شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز هر ایرانی در هر نقطه از دنیا می تواند با صدای بلند، ایرانی بودن خود را بخاطر کسب افتخارات علمی و فرهنگی فریاد بزند. صفار هرندی خاطرنشان کرد: دولت احمدی نژاد با کارآمد کردن امور و رفع پیچیدگی های موجود، توانست به نحو شایسته تری به مردم خدمت کند. وی ادامه داد: عصاره حکومت، خدمت صادقانه مسئولان و حضور مردم در صحنه است و این مساله را به طور عینی می توان در جامعه مشاهده کرد.

صفارهرندی، واگذاری سهام عدالت، سهمیه بندی بنزین و برداشتن نرخ زمین از مسکن را شجاعانه دانست و گفت: کارشناسان این اقدام ها را مثبت ارزیابی می کنند، هر چند که دولت طعنه های زیادی ازسوی افراد مغرض به جان می خرد. به گزارش ایرنا، مجتمع فرهنگی و هنری شهر محمدیه با مساحت 6هزار و 500 مترمربع، یک هزار و 900 مترمربع زیربنا و 7میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار چهارشنبه شب به بهره برداری رسید. شهر محمدیه با 45 هزار نفر جمعیت در 18 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.