آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۶، شماره ۳۶۹۱
داخلی
۳

مشاور رئیس جمهوری: هرکس یاس آفرینی کند مخالف نظام و انقلاب است

گروه سیاسی: مشاور رئیس جمهوری در امور رسانه ای و اطلاع رسانی گفت: متاسفانه برخی الگوهای نادرست سیاسی در کشور بر مسائل کلان ملی غلبه دارد و رسانه های ما کمتر به آرمان های بلند اقتصادی، سیاسی و علمی توجه می کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی کلهر دیروز در همایش مدیران روابط عمومی های استان فارس افزود: نقش تاریخی ما این است که به مردم بگوییم اگر نابسامانی است برای نظم بهتر و بیشتر است و این وضع مانند خانه تکانی می ماند، اگر این را برای مردم نقل نکنیم، نگران می شوند. وی گفت: همه نمایندگان مجلس را نمی گویم، ولی آرزوی برخی از نمایندگان و رجال، مسائل پیش پا افتاده شده است، من به برخی از آنان گفتم ندیدم یکبار در مجلس بگویید چرا موتور جت که قرار بود ساخته شود، نشد یا ماهواره چه شد؟ کلهر با بیان این که از خودباختگی و خودآزاری فرهنگی باید دور شویم، اظهار داشت:این سرزمین با همین وضع موجود برای بسیاری در جهان بهشت است، همین را عرضه کنیم و نشان دهیم، اینقدر به هم بد می گوییم و غر می زنیم که فضای تیره و تاریک در ذهنمان می نشیند.

وی در ادامه با اشاره به این که در بخش های مختلف دولت، کارهای بزرگ صورت گرفته و باید توسط روابط عمومی ها اطلاع رسانی شود، گفت: البته منظور ما این نیست که افراد را بزرگ نمایی کنید، بلکه کارها و پروژه هایی که اجرا می شوند مورد تحلیل و تشریح برای مردم قرار گیرد نه این که فرمانداران و استانداران تبلیغ شوند. وی با اشاره به این که دولت،دولت کار و مهندسی است و طبیعت افراد این دولت نیز کار و تلاش است، گفت: اما این حق مردم است که از فعالیت کارگزاران، نوکران و خادمان خود اطلاع حاصل کنند. وی اظهار داشت: نمی شود که دولت مخالف نداشته باشد، ما جامعه آزاد را پذیرفته ایم. ما معتقدیم برای جامعه سالم باید انتقاد باشد و داد بزنند، اما تخریب نباید باشد.

کلهر اضافه کرد: امروز هرکس یاس آفرینی کند مخالف نظام و انقلاب است، مخالف تنها دولت نهم نیست، هرکس در مسیر پیشرفت سنگ اندازی کند با دشمنان همراهی می کند.