آرشیو پنجشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۵۲
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

انتخاب اعضای هیات نظارت: شنیدیم چهار نفر از اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس انتخاب شدند. احمد جنتی، صادق اردشیر لاریجانی، عباسعلی کدخدایی و محمدرضا علیزاده به عنوان اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس هشتم انتخاب شدند.

رایزنی های قالیباف و محسن رضایی:عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: قالیباف و محسن رضایی برای اتحاد اصولگرایان رایزنی هایی داشته اند اما لیست مجزا نمی دهند. امیدوار رضایی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تکذیب تلاش قالیباف و محسن رضایی برای ارائه لیست مجزا از مجموعه اصولگرایان برای انتخابات مجلس هشتم گفت: محسن رضایی برای وحدت اصوالگریان با گروه های مختلف از جمله قالیباف رایزنی هایی داشته اند ولی قصد ارائه لیستی مجزا از جبهه متحد اصولگرایان را ندارند. وی گفت: اصولگراها از طریق رایزنی های محسن رضایی و علی لاریجانی تلاش می کنند تمام گروه های اصولگرا را در جبهه متحد اصولگرایان جمع کنند. رضایی با بیان اینکه تلاش اصولگرایان خارج نشدن هیچ کس از مجموعه اصولگرایی است، گفت: تنها راه نجات اصولگرایان دچار نشدن به سرنوشت شوراها و اتحاد است و هرگونه تجزیه و تنگ نظری شکست اصولگرایان را به همراه خواهد داشت.

تغییرات جدید در مدیران میانی صدا و سیما:اخیرا تغییرات و جابه جایی های قابل توجهی در سطح مدیران ستادی و استانی سازمان صدا و سیما صورت گرفته است.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار «جهان» گفت: بر اساس احکام جدید، مدیرکل فعلی صدا و سیمای مرکز اردبیل به عنوان مدیرکل جدید مرکز آذربایجان شرقی تعیین شده و مدیر کل آذربایجان شرقی به مرکز مازندران می رود.همچنین نجفی مدیرکل صدای استان ها به عنوان مدیرکل مرکز کرمانشاه و مدیرکل قبلی مرکز کرمانشاه به عنوان قائم مقام معاون نظارت و ارزیابی سازمان تعیین شده اند. لاوری مدیرکل سابق مرکز خلیج فارس نیز به عنوان مدیرکل مرکز بوشهر انتخاب شده است.

تلافی اینترنتی: شنیدیم سایت اینترنتی عراقی حمله کننده به پرشین بلاگ توسط هکرهای ایرانی هک شد.