آرشیو یکشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۷۰۴
حوادث
۲۲

زن جوان برای قتل شوهرش پسر همسایه را اجیر کرد

گروه حوادث- زن جوانی که با همدستی پسر همسایه توطئه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات پلیس جنایی رشت بازداشت شد.

تحقیقات پلیس برای ردیابی عاملان این جنایت به دنبال کشف پیکر بی جان یک مرد جوان داخل خودرو اش در جاده «لاکان» گیلان آغاز شد.به گزارش خبرنگار ما، پلیس در نخستین بررسی ها پی برد قربانی حادثه مردی به نام حمیدرضا «37 ساله» است که به عنوان راننده در مسیر رشت - تهران کار می کرد.

با انتقال جسد قربانی حادثه به پزشکی قانونی مشخص شد وی براثر اصابت ضربه های کارد به ناحیه گردن از پا درآمده است.

بدین ترتیب به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای رشت، اکیپی از کارآگاهان جنایی آگاهی این شهرستان تجسس برای ردیابی عاملان جنایت را آغاز کردند.در جریان تحقیقات، پلیس دریافت قربانی حادثه به مواد مخدر اعتیاد داشته و در محل سکونتش شایعاتی درباره ارتباط پنهانی او با چند زن نیز مطرح شده است.با به دست آمدن چند سرنخ، این فرضیه پلیسی قوت گرفت که قربانی حادثه در جریان جنایتی خانوادگی از پا درآمده است.

بدین ترتیب با شناسایی خانه وی، بررسی های دقیق از این محل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا این که آنها با آثار خون خشک شده در قسمت هایی از فرش اتاق پذیرایی خانه مقتول مواجه شدند.

وقتی در جریان بررسی لکه های خون با گروه خونی قربانی حادثه مشخص شد آن 2 با هم مطابقت دارد، همسر 31 ساله مقتول بازداشت و تحت تحقیق قرار گرفت.

اما وی در جریان بازجویی های پلیسی منکر هرگونه اطلاع از ماجرای قتل شوهرش شد. با توجه به این وضعیت خانه وی به صورت نامحسوس تحت کنترل پلیس قرار گرفت تا این که ماموران دریافتند او با پسر جوان همسایه رابطه پنهانی دارد. با دستگیری متهم، بازجویی های فنی و پلیسی از وی آغاز شد و سرانجام او لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت خانوادگی برداشت.