آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۶۸
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

اعمال فشار بر یک تهیه کننده: گفته می شود به دنبال افزایش انتقاد از عملکرد دولت در یکی از برنامه های اجتماعی- شهری شبکه 5 تهیه کننده برای واگذاری برنامه خود تحت فشار قرار گرفته است.

پیش از این هم مجری همین برنامه با گزارش عملکرد 72 صفحه یی خود مبنی بر جزئیات انتقاد از دولت نهم در دفتر مسوولان ارشد سازمان مورد بازخواست قرار گرفته بود.

اسباب کشی در صدا و سیما: در راهروهای صدا و سیما شنیده می شود که تعدادی از مدیران ارشد این سازمان در حال جمع کردن اسباب و وسایل برای رفتن به وزارت نفت هستند. علت این نقل مکان نزدیکی مدیران فعلی این معاونت به کردان معاون سابق مالی و اداری صدا و سیما است که گزینه پیشنهادی وزارت نفت محسوب می شود.

ادامه گمانه زنی ها: گمانه زنی ها درباره گزینه های وزارت نفت و صنایع و معادن ادامه دارد. شنیدیم از معاون عمرانی وزیر کشور به عنوان گزینه یی برای تصدی وزارت صنایع و معادن نام برده می شود.

فرقه مضحک قادیانیه: بخش شنیده های مهر گزارش داد: برخی افراد وابسته به فرقه موسوم به «قادیانیه»، در مرکز یک استان دست به جذب جوانان زده اند. پایه گذار این فرقه که در سن 50 سالگی ادعا کرده بود روح محمدی در او تجلی یافته و به رهبری بشریت برگزیده شده است، با صدور فتاوایی عجیب، مخالفان خود را کافر خوانده، وفاداری به انگلیس را واجب و جهاد با استعمارگران را حرام دانسته است.

بنزین 700 تومانی: ایرنا گزارش داد بسیاری از رانندگان تهرانی طی شب های گذشته برخی افراد را در پیاده روها و معابر اطراف به خصوص جایگاه های شمال شهر دیده اند که از ساعت 12 شب به بعد در کمین خودروهای فاقد کارت سوخت نشسته و به آنها پیشنهاد عرضه بنزین آزاد می کنند.

گفته می شود این افراد به رانندگان برای دریافت بنزین تا 700 تومان برای هر لیتر پیشنهاد می کنند.