آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۲
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

تعطیلات سه روزه عید فطر تایید شد:

وزیر آموزش و پرورش تعطیلات سه روزه کشور به مناسبت عید سعید فطر را تایید کرد. به گزارش خبرنگار عصر ایران محمود فرشیدی که در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس حضور پیدا کرده بود موضوع تعطیلات سه روزه به مناسبت عید سعید فطر را تایید کرد. وی افزود: به احتمال زیاد این تعطیلات دو روز پس از عید فطر خواهد بود که با خود عید فطر سه روز خواهد شد.

آش نخورده و دهان سوخته:

بی نظمی در برگزاری مراسم افطار جبهه اصولگرایان اصلاح طلب موجب شد خبرنگاران با اعتراض به این مساله از پوشش خبری این برنامه امتناع کنند. به گزارش ایرنا گرچه قرار بود در این برنامه دبیران کل برخی از احزاب سیاسی نیز حضور داشته باشند، اما علاوه بر اینکه از حضور این چهره های سیاسی خبری نبود، به دلیل ناهماهنگی مسوولان برنامه، مردم عادی به خیال توزیع افطاری نذری در محل حضور یافتند. در پایان نیز «محسن رضایی» به دلیل آنکه در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه خبر حضور یافته بود، نتوانست در این نشست حضور یابد.

جاسوس های موساد با گذرنامه آلمانی:

روزنامه «الجزایر نیوز» نوشت: جاسوس های موساد برای اطلاع دقیق از محل تاسیسات هسته یی ایران با گذرنامه های جعلی آلمانی می کوشند به این کشور (ایران) سفر می کنند.

بمب گذاری در سنندج:

شنیدیم نیروهای امنیتی سنندج یک بمب کار گذاشته شده در میدان آزادی این شهر را کشف کردند. این بمب حاوی یک کیلو و 200 گرم ماده منفجره تی ان تی بود.