آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۲
حوادث
۱۵

انتقام گیری اینترنتی پسر دانشجو در پی شکست عشقی

گروه حوادث: پسر جوانی که برای گرفتن انتقام از دختر مورد علاقه اش عکس های شخصی او را در یک سایت اینترنتی قرار داده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما یک هفته پیش دختر جوانی به نام زهره به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و از پسر جوانی به اتهام قرار دادن عکس های شخصی وی در یک سایت اینترنتی شکایت کرد. دختر جوان ماجرا را برای توکلی بازپرس پرونده چنین شرح داد: 3 ماه قبل از طریق چت کردن در اینترنت با پسر جوانی به نام فرهاد آشنا شدم که پس از مدتی رابطه مان از چت کردن به گردش رفتن و تفریح انجامید و چند بار هم به پارک و کافی شاپ رفتیم. چندی پس از آغاز این رابطه من به دلایلی خواستار پایان دوستی مان شدم اما فرهاد مخالف بود و می خواست که این رویه همچنان ادامه پیدا کند اما سرانجام من تصمیم خود را قطعی کردم تا اینکه چند روز پیش با من مجددا تماس گرفت و گفت عکس های من را در یک سایت اینترنتی قرار داده است.

زمانی که من به آدرس سایت مراجعه کردم متوجه شدم که او دو عکس مرا با شماره تلفن، موبایل و منزل مان در این سایت قرار داده تا باعث ایجاد مزاحمت برای من شود به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان بازپرس توکلی به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ماموریت داد با بررسی ادعای دختر جوان نسبت به دستگیری فرهاد اقدام کنند. کارآگاهان نیز با انجام تحقیقات منزل این جوان وی را در منطقه سعادت آباد تهران شناسایی و دستگیر کردند.فرهاد پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران در بازجویی به ماموران گفت: من پس از مدتی آشنایی با زهره به او علاقه مند شدم و خواستار ادامه رابطه دوستی مان بودم اما او دیگر به من علاقه یی نداشت پس از آنکه او تصمیم گرفت رابطه اش را با من به طور کامل قطع کند من هم درصدد انتقام برآمدم و دو عکس او را روی یک سایت اینترنتی قرار دادم و شماره تلفن، موبایل و منزل وی را در زیر عکس ها گذاشتم تا به این طریق او را اذیت کنم.

با اعترافات پسر دانشجو در اداره یازدهم پلیس آگاهی پرونده و متهم برای ادامه تحقیقات قضایی به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده خواهند شد.