آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۸۶، شماره ۶۲۷۹
شهرستان ها
۲۰

بهره برداری از پل نظام آباد میاندوآب با حضور معاون وزیر راه و ترابری

با حضور معاون وزیر راه و ترابری بهره برداری از پل نظام آباد میاندوآب آغاز شد.

این پل با 120 متر طول و 7 متر عرض در مدت 4 سال و با صرف بیش از10 میلیارد ریال اعتبار بر روی زرینه رود احداث شده است.

با بهره برداری از این پل راه ارتباطی 62 روستا با مرکز شهرستان میاندوآب برقرار شده و 70 درصد از جمعیت روستایی شهرستان میاندوآب برای تردد بر روی زرینه رود از این پل استفاده می کنند.

همچنین با حضور معاون وزیر راه و ترابری و جمعی از مسئولان شهرستان میاندوآب و بوکان، احداث اتوبان میاندوآب - بوکان آغاز شد.اتوبان میاندوآب - بوکان به طول 50 کیلومتر از محل انشعاب کمربندی شهرستان میاندوآب از جاده مهاباد - میاندوآب آغاز و به ابتدای بلوار ورودی شهر بوکان ختم می شود.این اتوبان در مدت 36 ماه و با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال احداث می شود.

افشار معاون وزیر راه و ترابری در مراسم آغاز احداث اتوبان میاندوآب - بوکان با اشاره به توانمندی مهندسان و پیمانکاران کشور در احداث زیرساخت های مربوط به راه و ترابری گفت: در حال حاضر تمامی مراحل مطالعه و ساخت راه ها، اتوبان ها و فرودگاه های کشور توسط متخصصان کشور اجرا می شود و کشورمان در این بخش به خودکفایی رسیده است.

افشار احداث اتوبان میاندوآب - بوکان را بخشی از بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه عنوان نمود و گفت: با تکمیل این اتوبان ترافیک در این بخش روانسازی، حمل و نقل تسریع و تصادفات رانندگی به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.