آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۸۶، شماره ۶۲۷۹
ورزش
۲۳

گوناگون از فوتبال

سپاهان به جام باشگاه های جهان دعوت شد

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، به طور رسمی از باشگاه سپاهان جهت شرکت در رقابت های جام باشگاه های جهان دعوت به عمل آورد. در این دعوتنامه ضمن توجیه قوانین و مقررات حاکم بر رقابت ها آمده است که سپاهان همراه با 6 تیم دیگر از قاره های آمریکا، آفریقا، آسیا، اروپا و اقیانوسیه از 16 آذر لغایت 25 همین ماه در 3 شهر ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.

شکست سایپا در خانه

تیم فوتبال برق شیراز در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتراز سد سایپا گذشت.

این دیدارکه عصردیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزارشد در پایان به برتری یک برصفر تیم فوتبال برق شیراز انجامید. گل تیم برق را در این دیدار محمد ناصر شکرون در دقیقه 47 به ثمر رساند.

دایی در مراسم قرعهکشی جام جهانی 2010

از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال “فیفا” علی دایی بازیکن پیشین تیم ملی و برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان برای شرکت در مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دعوت بعمل آمده است. این مراسم قرار است چهارم آذر در شهر دوربان آفریقای جنوبی برگزار شود.

سرخپوشان4 استیل آذین3

هفته نخست رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با پیروزی سرخپوشان، فولاد، هما و شموشک و شکست تیم های استیل آذین، تربیت یزد و تراکتورسازی پیگیری شد. هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر دیروز با برگزاری 12 دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدارها تیم فوتبال سرخپوشان در ورزشگاه صباشهر برابر میهمان خود استیل آذین به پیروزی ارزشمندی دست یافت. در این دیدار که تا دقیقه 62 با برتری 3 بر 2 استیل آذین در جریان بود، در نهایت با هت تریک علی کریمی با نتیجه 4 بر 3 به سود سرخپوشان به پایان رسید. محمد محمدی در این دیدار حراست از دروازه استیل آذین را برعهده داشت. علی پروین به عنوان قائم مقام و تئودور یونگ به عنوان سرمربی تیم فوتبال استیل آذین فعالیت می کنند.