آرشیو یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۶، شماره ۳۸۴۱
سیاست
۳
نکته

بدون شرح!

محمدباقر قالیباف در جمع اصولگرایان: هرگونه تضعیف دولت نهم، حرام است.

قالیباف شهردار تهران: زیبنده کشور نیست که برای ساخت یک پل در یک شهرستان، هیات دولت آن را در جلسه خود تصویب کند.

قالیباف: دولت بهتر است برای مترو واگن بخرد نه برای مونوریل.

قالیباف: مابه التفاوت قیمت دریافت شده از خودروهای دولتی برای طرح ترافیک 250 هزار تومان می شود که این رقم قابل توجه نیست و بابت طلب های شهرداری از دولت در نظر گرفته شده و بدین ترتیب شهرداری نباید در این زمینه مبلغی را به دولت پس دهد!

قالیباف: نفت چه 11 دلار بشود و چه 100 دلار، بازهم در کشور گرانی و تورم داریم.هنوز نمی توانیم تشخیص بدهیم که نفت گران به نفع ماست یا به ضرر ما

قالیباف: این اقدام سازمان تعزیرات حکومتی بسیار عبث است و نمی دانم که واقعا چرا 63 میلیارد تومان برای آرم طرح ترافیک جریمه در نظر گرفته اند و این اقدام آنان غیرقانونی است.

قالیباف: تا برف می بارد ناله مان بلند می شود که چرا بارید.چرا نبارد مگر آسمان برای باریدن باید از ما اجازه بگیرد... یا بگوییم بیست سانت برف آمده، همه جا را تعطیل کنید.

قالیباف: دولت دیگر به شهرداری کمک نمی کند.

قالیباف: همانطور که گفتم، گوشمان بدهکار این حرفها نیست. برف جمع بشود می گویند نمک زیاد مصرف شده و آسفالت خراب شده است، برف جمع نشود، می گویند مدیریت ضعیف است.

قالیباف: با وجود گذشت 10 ماه از سال، نه تنها سهمیه اتوبوس سال 85 به شهرداری واگذار نشده بلکه از سهمیه سال 86 نیز خبری نیست.

چمران رئیس شورای شهر تهران: 800 دستگاه اتوبوس در سال 85 و 700 دستگاه اتوبوس نیز در سال 86 واگذار شده است.

چمران: نامه را دیده ام.تا جایی که یادم هست کلمه ضعف مدیریت و قطع کمک را در آن ندیده ام. در نامه گفته نشده است که می خواهیم کمک ها را قطع کنیم.

سید مهدی هاشمی معاون عمرانی وزارت کشور: تا به حال دو هزار و 700 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده شده، اما شاهد هیچ افزایشی در جابه جایی مردم در شهر تهران نبوده ایم.