آرشیو سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۳۸۷۲
حوادث
۲۲

کوتاه از جهان

زن آمریکایی 3 فرزندش را کشت

زن آمریکایی پس از طلاق هر 3 فرزند خردسالش را در خانه به قتل رساند. ماموران پلیس هنگامی که لیترین بروور زن 27 ساله در خانه نبود از طریق تماس تلفنی یکی از همسایه ها در جریان ماجرا قرار گرفتند. آنها پس از ورود به خانه با پیکرهای سه بچه خردسال روبه رو شدند. پلیس چند ساعت بعد عامل جنایت را بازداشت کرد. پدر قاتل نیز به پلیس گفت: قصد داشته سرپرستی نوه هایش را به عهده بگیرد اما مقامات قضایی این اجازه را به او ندادند.

مرگ تلخ در مسابقه شیرین

یک مرد که در مسابقه کیک خوری جنوب ولز شرکت کرده بود به دلیل پرخوری خفه شد. آدام دیلی 34 ساله بعد از بلعیدن چندین تکه کیک، ناگهان دچار خفگی شد. تلاش ها برای نجات وی نیز بی نتیجه ماند.

مرد آمریکایی خانواده اش را به گلوله بست

کشته شدن پنج عضو یک خانواده در کالیفرنیا، پلیس را با معمای پیچیده ای روبه رو کرد. بر اساس این گزارش، شامگاه یکشنبه به وقت محلی پسر 14 ساله ای به نام آنتونی با پلیس اورنج کانتی تماس گرفت و گفت پدرش با شلیک گلوله به زندگی خود و برادرش پایان داده است.کارآگاهان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند، اما به محض ورود با جنازه مادر و پدر آنتونی روبه رو شدند. پلیس در همان خانه پیکرهای یک پسر پنج ساله و دو دختر هشت و 9 ساله را نیز کشف کرد. یکی از افسران پلیس در این باره گفت: به احتمال زیاد مرد خانه پس از دعوای خانوادگی، اعضای خانواده اش را به گلوله بسته و بعد هم خودکشی کرده است. در این ماجرا حال آنتونی مجروح نیز خوب نیست. تاکنون جزئیات این جنایت مرگبار خانوادگی فاش نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.