آرشیو دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۶۳۹۱
شهرستان ها
۲۰

کوتاه از حوادث اردبیل

دستگیری تکثیر کننده محصولات فرهنگی مبتذل در اردبیل، کشف پنج قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و دستگیری توزیع کننده مواد محترقه در اردبیل از جمله خبرهای کوتاه از حوادث اردبیل است.

ماموران انتظامی کلانتری 17 اردبیل از طریق گزارشات مردم مبنی بر تکثیر و توزیع محصولات فرهنگی مبتذل و غیرمجاز در حوزه استحفاظی مطلع و با انجام اقدامات گسترده موفق شدند تکثیرکننده این محصولات را دستگیر و از وی صدها حلقه نوار سی دی و یک دستگاه کیس حاوی برنامه های مبتذل و غیرمجاز کشف و ضبط کنند.

کشف پنج قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز

ماموران پلیس اردبیل در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز موفق شدند طی چند روز گذشته پنج قبضه اسلحه شکاری با ده ها تیر فشنگ مربوطه را در سطح استان کشف و ضبط کنند.

دستگیری توزیع کننده مواد محترقه در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل به دنبال گزارشات رسیده از هسته های مردمی، ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری با همکاری نیروی انتظامی توانست با تفتیش از یک مغازه تعداد 90 هزار انواع مواد محترقه را کشف و مغازه دار را به عنوان متهم دستگیر نماید.

اعتراف سارق سابقه دار به سه فقره سرقت در اردبیل

ماموران پلیس اردبیل در راستای رسیدگی به یک فقره پرونده کیف قاپی موفق شدند با همکاری مالباخته سارق سابقه داری را در این ارتباط دستگیر کنند.

بر این اساس در تحقیقات بعمل آمده فرد سارق علاوه بر سرقت کیف دستی مالباخته که حاوی گردنبند طلابه ارزش 10 میلیون ریال بود به دو فقره سرقت دیگر در شهر اردبیل با همدستی سارق دیگر اعتراف کرد که با اقدامی ویژه کارآگاهان پلیس همدست وی نیز دستگیر شد.