آرشیو چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۶۳۹۹
شهرستان ها
۲۰

رئیس شورای شهر گرگان: مشکل ترافیک گرگان با احداث پارکینگ عمودی برطرف می شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مشکل ترافیک گرگان با احداث پارکینگ عمودی که از سوی کمیسیون فنی در حال بررسی است، برطرف می شود.به گزارش فارس از گرگان، حبیب الله قلیچ لی در جلسه شورای شهر افزود: در سال نوآوری، شورای شهر گرگان با تشکیل کمیته برنامه ریزی قصد دارد چند مشکل مهم این شهر بزرگ را برطرف کند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون به عنوان یک معضل جدی تبدیل شده، بحث ترافیک شهر گرگان است که این شورا تلاش دارد آن را برطرف کند.

قلیچ لی گفت: احداث پارکینگ طبقاتی و پارکینگ ویژه از موضوعاتی است که هم اکنون در حال بررسی آن هستیم.

وی با اشاره به احداث پارکینگ عمودی ادامه داد: اخیرا به منظور استفاده از تجربه منطقه ای و بین المللی، شهردار گرگان به اتفاق دو عضو شورای شهر گرگان به کشور هندوستان سفر کرده تا چگونگی و کاربرد ایجاد پارکینگ های عمودی را از نزدیک مشاهده کنند. وی خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ عمودی که به صورت جرثقیلی است و در کشور پرجمعیتی چون هندوستان خوب جواب داده هم اکنون در کمیسیون فنی در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: فضاسازی مکان های ورزشی و کوچک در جاده ناهارخوران نیز موضوع دیگری است تا در سالم نگه داشتن جامعه کمک کنند.وی اظهار داشت: امسال تکلیف طرح های سنگین همچون گرگان + 10 روشن خواهد شد.

رئیس شورای شهر گرگان گفت: رفع مشکل مرمت کوچه ها، پل ها، جداول و نظارت درون شهری از دیگر موضوعاتی است که شورای اسلامی شهر گرگان آن را با جدیت پیگیری می کند. وی ادامه داد: کار بررسی بودجه در صحن شورای شهر نیز با جدیت پیگیری می شود و تا یک هفته آینده به پایان خواهد رسید.

گرگان مرکز استان گلستان بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 70 درصد آن در شهر زندگی می کنند.