آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۳۷
سیاست
۲

انتصاب دوفرمانده ارشد سپاه پاسداران از سوی فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه ای، سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین زاده حجازی» را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار «جمال الدین آبرومند» را به سمت معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن احکام صادر شده به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به سوابق و تجارب ارزنده، جنابعالی را به سمت «جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می کنم. انتظار می رود در اجرایی نمودن ماموریت های محوله به سپاه با نظر فرماندهی کل سپاه، جدیت و تلاش لازم را به عمل آورید.

از تلاش های مخلصانه سردار سرتیپ پاسدار مرتضی رضایی در طول خدمت در این سمت قدردانی و تشکر می کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.» همچنین متن حکم معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه جناب عالی را که تجارب مفیدی در بخش های سپاه اندوخته اید، به سمت معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می کنم. ارتقای کارشناسی در بخش های مختلف و ایجاد زمینه کارآمدی هرچه بیشتر با نظر فرماندهی کل سپاه، مورد انتظار است. از تلاش های سردار سرتیپ حجازی در این سمت تشکر می کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سید علی خامنه ای