آرشیو شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۶
صفحه آخر
۲۸

فیلم ها و سریال های جدید شبکه سوم در راهند

مدیر شبکه سه از تولید 20 فیلم تلویزیونی، مجموعه تاریخی «کاسه های سفالین» و مجموعه زندگی حضرت زینب (س) در این شبکه خبر داد.

علی اصغر پورمحمدی به مهر گفت: امسال در شبکه سه 10 فیلمنامه تصویب شده که مراحل پیش تولید و تولید را سپری می کند. 10 فیلمنامه دیگر هم در مرحله بررسی است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات ما کمبود فیلمنامه نویسان خوب و فیلمنامه های جذاب است.

مدیر شبکه سه درباره تولید مجموعه تلویزیونی «کاسه های سفالین» به تهیه کنندگی محمد مسعود و کارگردانی کمال تبریزی گفت: این مجموعه «الف» ویژه است و فیلمنامه آن دو بخش دارد. بخش اول با اتفاقات شهریور 20 شروع می شود و تا قیام 15 خرداد ادامه دارد و بخش دوم تا پیروزی انقلاب است. علیرضا طالب زاده نگارش بخش اول را تمام کرده و مشغول نوشتن بخش دوم است.

وی یکی دیگر از برنامه های شبکه سه تلویزیون را بررسی طرح چند مجموعه الف ذکر کرد و گفت: در حال حاضر این طرح ها در مرحله بررسی هستند که می توانم به طرح زندگی حضرت زینب (س) و یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا اشاره کنم.

وی درباره دیگر مجموعه های شبکه سه گفت: مجموعه تلویزیونی «خاموشی» با نام قبلی «بیگناهان» به کارگردانی احمد امینی و «خرده ستمگران» به نویسندگی و کارگردانی مسعود شاه محمدی فصل پائیز از شبکه سه روی آنتن می رود. مجموعه تلویزیونی تاریخی «بانو» به کارگردانی حسن هدایت هم که در قالب یک داستان جذاب به وقایع انقلاب می پردازد در مرحله پیش تولید است.

پورمحمدی خاطرنشان ساخت: مجموعه های «پس از سال ها» به کارگردانی اکبر خواجویی، «مرد» افخمی، «کسی ما را می بیند» به نویسندگی فرهاد علیزاده و تهیه کنندگی مجید مولایی و «حادثه در بزرگراه» در مرحله پیش تولید قرار دارد.