آرشیو شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۶
ورزشی
۲۵

جلالی:

پروسه آموزش مربی بیمار است

گروه ورزشی- مجید جلالی که پس از مذاکره با باشگاه صنایع اراک به سران این باشگاه گفت: در لیگ آزادگان حاضر به کار کردن نیست معتقد است پروسه آموزش مربی در فوتبال ایران متوقف و حتی بیمار است. وی می گوید: در این باره به سازماندهی و ساختار جدیدی نیازمندیم.

این کارشناس درخصوص شیوه برگزاری بازی های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی ایران می گوید: «به عقیده من مرحله پلی آف (حذفی) بیان کننده همه واقعیت ها نیست. اگر تعداد تیم های لیگ آزادگان زیاد شود و تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم صعود کنند، عادلانه تر خواهد بود. از طرفی پیشنهاد من این است که از لیگ برتر سه تیم سقوط کنند تا انگیزه تیم ها بیشتر شود.»

جلالی درباره تیم های لیگ برتری نیز می گوید: به عقیده من فوتبال ایران نه تنها پتانسیل داشتن 18 تیم در لیگ برتر را دارد بلکه می توانیم مسابقه ها را با 20 تیم هم برگزار کنیم به شرط آن که زیرساخت ها فراهم شود و در استان ها امکاناتی مثل استادیوم های مجهز، هتل و فرودگاه وجود داشته باشد.

سرمربی فصل گذشته استقلال اهواز با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابت های انتخابی جام جهانی خاطرنشان می کند: «در این مرحله همه از تیم ملی انتظار نتیجه دارند. خوشبختانه روند تیم ملی مثبت است ولی باید قبول کنیم در کوتاه مدت نمی توان انتظار تحولات گسترده داشت.»