آرشیو شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۶
حوادث
۲۶

حادثه ها

کیسه آب جوش بلای جان زن انگلیسی

پیرزن انگلیسی پس از استفاده از کیسه گرمازای جایگزین کیسه آب داغ، در رختخوابش آتش گرفت و کشته شد.

زن 82 ساله ساکن «لیدز» انگلیس کیسه گرمازای مدرن را 15 پوند خریده بود. استفاده از این نوع کیسه ها در سال گذشته نیز 6 حادثه آفریده بود که به همین دلیل مسئولان نسبت به استفاده از این کیسه ها موسوم به «هوتی» هشدار داده بودند. براساس این گزارش، کیسه های گرمازا باید برای هر بار مصرف داخل مایکروفر گذاشته شود که گرم کردن بیش از حد آن و نیز استفاده بیش از زمان نوشته شده روی کیسه، موجب آتش گرفتن آن می شود.

مرد ایتالیایی نامزد سابقش را ربود

مرد ایتالیایی به اتهام ربودن نامزد سابقش از یک رستوران دستگیر شد.وی پس از ربودن دختر جوان، او را به خانه برد و مجبورش کرد لباس ها را اتو کند و ظرف های خانه را نیز تمیز کند.ماموران پلیس از سوی دوست زن ربوده شده که شاهد ماجرا بود، وارد ماجرا شدند.

بازداشت دزدان الماس های 2 میلیون دلاری

پلیس کانادا با شناسایی و دستگیری دزدان یک موزه، بخشی از محموله غارت شده را کشف کرد. براساس گزارش خبرگزاری ها، چند روز قبل نقابداران مسلح، پس از شکستن قفل موزه شهر «ونکوور»، سامانه های امنیتی را از کار انداخته و ده ها قطعه عتیقه ملی را دزدیدند. گروه ویژه پلیس کانادا در جریان رسیدگی به پرونده و کشف چند سرنخ مهم، یک مالخر عتیقه را شناسایی کرد. بدین ترتیب سه مجرم حرفه ای که به او پیشنهاد خرید قطعه های زیرخاکی و الماس داده بودند ردیابی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. کارآگاهان تاکنون 15 قطعه از محموله غارت شده - به ارزش دو میلیون دلار - را کشف کرده و به موزه «ونکوور» برگردانده اند. به گفته پلیس کانادا بقیه قطعه های با ارزش به خارج کشور قاچاق شده و شاید کشف تمامی آنها امکان پذیر نباشد.