آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۸۷
حوادث
۲۶

حادثه ها

دختر جوان فرانسوی دزد بانک بود

دختر 16 ساله فرانسوی در جریان هشتمین سرقت مسلحانه از بانک دستگیر شد.بر اساس این گزارش، ماموران گشت پلیس فرانسه به طور اتفاقی در حوالی یک بانک دختر فرانسوی و همدستش را هنگام دزدی شناسایی و دستگیر کردند.تحقیق از دختر نوجوان که تاکنون به هفت فقره سرقت از بانک ها اعتراف کرده ادامه دارد. همدست وی نیز بازداشت است.

قتل یک زن به خاطر 600 یورو

پسر 23 ساله فرانسوی خدمتکار زن یک رستوران در شهر «نانت» را به خاطر به دست آوردن 600 یورو به قتل رساند. عامل جنایت که در حال فرار بود در یک ایست بازرسی پلیس شک کارآگاهان را برانگیخت.ماموران نیز پس از کشف کارت بانکی مقتول وی را دستگیر کردند.قاتل جوان فرانسوی اعتراف کرد که بعد از تهدید مقتول با چاقو و سرقت 300 یورو از داخل رستوران و 300 یورو از کارت بانکی زن جوان، وی را کشته و جسدش را به جنگل منتقل کرده است.کاهش قدرت خرید مردم در فرانسه در ماه های اخیر سطح رفاه عمومی را در این کشور تنزل داده است. این روزها تعداد متکدیانی که در گوشه و کنار شهرهای فرانسه بویژه پاریس از عابران، پول اندکی برای خرید یک تکه نان یا نوشیدنی مطالبه می کنند، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

قتل 5 مکزیکی

پنج تبعه مکزیکی از جمله رئیس یک زندان بزرگ در جریان تیراندازی افراد مسلح در شهر «سیوداد خوآرز» مکزیک - در مرز ایالت تگزاس امریکا - کشته شدند.در پی حمله مهاجمان به خودروی «سالوادور بارنو»، رئیس و محافظش کشته شدند.چند دقیقه بعد از این جنایت نیز سه تن دیگر کشته شدند.درگیری باندهای تبهکار برای کنترل قاچاق مواد مخدر در این منطقه به اوج خود رسیده است.

زن انگلیسی به اتهام قتل نوزادش محاکمه می شود

یک زن انگلیسی که چندی پیش به اتهام قتل نوزادش در یونان بازداشت شده بود، حبس ابد می شود.به گزارش سایت پلیس، دادگاهی در یونان «لیا آندروز» زن 20 ساله انگلیسی را به اتهام قتل نوزادش محاکمه کرد.این زن متهم است نوزادش را بلافاصله پس از تولد به قتل رسانده و جسد او را مخفی کرده است.متهم تا تکمیل مدارک درباره پرونده اش در زندان می ماند. این درحالی است که او اتهامات وارده در رابطه با قتل نوزادش را رد کرده است.