آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۸۷
حوادث
۲۶

بازداشت راننده کامیون 16ساله به اتهام قتل

گروه حوادث راننده نوجوان کامیون که پس از تصادف مرگبار با مرد جوانی، از محل حادثه گریخته بود، با ردیابی های ویژه پلیسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، اواخر تیر ماموران کلانتری 142 کن، در جریان تصادف رانندگی مرگبار در یکی از خیابان های فرعی منطقه قرار گرفتند.

آنها پس از حضور در محل حادثه و تحقیق از شاهدان حادثه دریافتند پسر نوجوانی سوار بر کامیون با سرعت زیاد و حرکات مارپیچ با اکبر - 35 ساله - برخورد کرده و بعد هم از آنجا گریخته است.بدین ترتیب ماموران از طریق یکی از شاهدان حادثه که شماره پلاک خودرو را یادداشت کرده بود، به تعقیب مالک خودرو پرداختند.مالک خودرو پس از شناسایی وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، منکر تصادف شد و گفت: آن روز ماشین کنار خانه متوقف بود، از آنجا که ماموران در تحقیقات محلی پی برده بودند زمان وقوع حادثه پسر نوجوانی رانندگی کامیون را بر عهده داشت، بنابراین رد پسر صاحب ماشین را به دست آوردند.متهم پس از دستگیری در جلسه بازجویی ضمن اعتراف به تصادف مرگبار به قاضی «امیری» بازپرس شعبه اول در دادسرای جرایم اطفال گفت: از روز حادثه تاکنون عذاب وجدان داشتم، اما می ترسیدم خودم را تسلیم کنم. آن روز شیطان یک لحظه سراغم آمد و تصمیم گرفتم بدون اطلاع پدرم مهارت رانندگی ام را امتحان کنم. به همین دلیل دور از چشم خانواده، سوئیچ کامیون را برداشتم و سوار بر آن راهی خیابان شدم.اما چند دقیقه بعد کنترل فرمان را از دست دادم و همان موقع هم از شدت ترس و دلهره با مرد جوانی تصادف کردم.حالاهم تقاضای عفو و بخشش دارم، چون از سر نادانی مرتکب چنین جرم سنگینی شده ام.بازپرس «امیری» پس از بررسی پرونده پسر نوجوان را نیز روانه زندان کرد. پرونده نیز برای رسیدگی به دادگاه فرستاده شد.