آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۰
ورزش
۲۴

بنی اسد از مدیرعاملی ابومسلم کنار گذاشته شد

خبرگزاری مهر- در حالی که کمتر از 10 روز دیگر به آغاز هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور باقی مانده است، باشگاه ابومسلم بازهم تحولاتی تازه را شاهد بود و این بار سیل تغییرات دامن مدیرعامل این باشگاه را گرفت.

اواسط فصل گذشته ناصر شفق، مدیرعامل وقت باشگاه ابومسلم در اقدامی عجیب از سمت خود کناره گیری کرد و با واگذاری امتیاز این باشگاه به غلامرضا بنی اسد به صورت رسمی از جمع سیاه جامگان خراسان جدا شد.

با گذشت ماه ها از این انتقال، بنی اسد و دیگر مسوولان باشگاه ابومسلم به تعهداتی که نسبت به ناصر شفق داشتند عمل نکردند و چک هایی که به مدیرعامل پیشین باشگاه پرداخت کرده بودند، در موعد مقرر وصول نشد.

ناصر شفق پس از چند هفته کشمکش بالاخره تصمیم بر آن گرفت تا با توجه به مفاد مندرج در قرارداد واگذاری امتیاز باشگاه ابومسلم استفاده کرده و به دلیل عمل نشدن به تعهداتی که بنی اسد موظف به اجرای آن بود، مدیرعاملی باشگاه را از او بازپس گیرد.

بدین ترتیب مدیرعامل پیشین باشگاه ابومسلم، بنی اسد را از سمت مدیرعاملی این باشگاه عزل کرد و در صدد یافتن گزینه ای دیگر برای جانشینی اواست.

به احتمال فراوان مدیرعامل جدید این باشگاه ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. با توجه به تحولاتی که در باشگاه ابومسلم به وجود آمده است، شانس اکبرمیثاقیان برای بازگشت مجدد به راس کادر فنی این باشگاه زیاد است. ناصر شفق این احتمال را پررنگ دانست و از بازگشت قریب الوقوع میثاقیان به مشهد خبر داد.