آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۰
ورزش
۲۴

رهنمودهای رییس سازمان تربیت بدنی به اعضای هیات مدیره سرخابی

اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس شنبه شب با محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی و رییس مجمع این دو باشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

اعضای هیات مدیره دو باشگاه تهرانی که مورد حمایت سازمان تربیت بدنی قرار دارند، با حضور در دفتر محمدعلی آبادی با وی دیدار کردند.

در این نشست ابتدا مدیران عامل دو باشگاه گزارشی از روند جاری استقلال و پرسپولیس را به رییس مجمع ارائه کردند و پس از آن محمد علی آبادی با تاکید بر حضور پرقدرت استقلال و پرسپولیس در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا از آنها خواست نسبت به تامین منابع مالی این دو باشگاه برای فصل پیش رو اهتمام بیشتری بورزند.رییس سازمان تربیت بدنی در این نشست با تاکید بر اینکه سازمان همان مبلغ یک میلیارد و نیم تومان را به این دو باشگاه کمک خواهد کرد، از اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواست نسبت به سال های گذشته موضوع درآمدزایی را جدی تر از قبل پیگیری کنند.بر اساس صحبت های علی آبادی، اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس موظف شدند جدی تر از سال های قبل پیگیر تامین منابع مالی باشند و راهکارهای جدیدی را برای رفع مشکلات مالی این دو باشگاه ارائه کنند.. تعامل با صدا و سیما جهت توسعه فعالیت های باشگاه های استقلال و پرسپولیس، فروش بلیت، عقد قرارداد با اسپانسرهای قوی، گرفتن تبلیغات کنار زمین و... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ضمن اینکه در این نشست مقرر شد سازمان تربیت بدنی زمین اختصاصی باشگاه پرسپولیس جهت ساخت ورزشگاه را در اختیار این باشگاه قرار دهد.