آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۰
ورزش
۲۴

دعوت تاماش آیان از رضازاده برای حضور در المپیک

ایسنا- رییس فدراسیون بین المللی وزنه برداری طی تماسی تلفنی با رییس فدراسیون ایران به طور رسمی از «حسین رضازاده» به عنوان میهمان ویژه IWF برای شرکت در پیکارهای وزنه برداری بازی های المپیک پکن دعوت به عمل آورد.

دکتر «تاماش آیان» رییس فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) شنبه شب طی دو بار تماس تلفنی با بهرام افشارزاده، رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن اعلام نگرانی و تاسف مجدد خود از غیبت قویترین مرد جهان در بازی های المپیک 2008 پکن، درخواست کرد تا رضازاده به عنوان میهمان ویژه IWF در پکن حضور یابد. براساس این گزارش، تاماش آیان در این گفت وگوی تلفنی مجددا اظهار داشته که بازی های المپیک 2008 پکن بدون حضور قوی ترین مرد جهان و پرچمدار این رشته برایش هیچ رنگ و بویی ندارد و بسیار مایل است که حسین به عنوان میهمان ویژه (VIP) فدراسیون بین المللی وزنه برداری، در این دوره از پیکارها حضور یابد.

وی در این گفت وگو متذکر شده که تمامی امکانات رفاهی ویژه در شهر پکن برای رضازاده مهیا خواهد شد تا اقامت خوبی را در این چند روز داشته باشد، ضمن اینکه افتخار توزیع مدال فوق سنگین های المپیک نیز به رضازاده اعطا می شود.