آرشیو دوشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۹۸
صفحه آخر
۲۸

روی خط خبر

سنگری - دبیر

شورای سیاستگذاری دوازدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس، «محمدرضا سنگری» را به عنوان دبیر علمی این جایزه برگزید. مراسم کتاب سال آبان ماه، همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

در حاشیه المپیک پکن

همزمان با بازی های المپیک، 2008 جشنواره فرهنگی - هنری ایران در مرکز موسیقی قومیت های پکن برگزار می شود. در این جشنواره که از 20 مرداد به مدت 2 هفته ادامه دارد گروه های موسیقی سنتی ایرانی ازجمله موسیقی محلی بوشهری به همراه ورزشکاران باستانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

کتاب علم الهدی

کتاب «خلاصه تعالیم اسلام» در 171 صفحه اثر علامه محمدحسین طباطبایی توسط زهرا اسماعیلی به زبان ایتالیایی ترجمه و توسط الهدی منتشر شد.

مستند جدید خسروی

حامد خسروی، مستند سینمایی «نصف النهار سکوت» را می سازد. این فیلم به بررسی جنگ عراق علیه ایران از منظر تبلیغات می پردازد.

قطار 57

چاپ دوم رمان «قطار 57» نوشته رضا رئیسی هفته آینده وارد بازار می شود. این رمان که از آخرین نوشته های رئیسی است به جریانات اجتماعی و سیاسی سال های پایانی دهه 50 اشاره دارد.

فصل خون در قشقایی

با پایان جشنواره تئاتر عروسکی، تالار قشقایی از 30 مرداد میزبان «فصل خون» به کارگردانی ایوب آقاخانی می شود.

سوپراستار میلانی

پس از طی آخرین مراحل فنی، فیلم سینمایی «سوپراستار» به کارگردانی تهمینه میلانی تا هفته دیگر آماده نمایش می شود. محمد نیک بین تهیه کننده این فیلم گفت: سوپراستار در اولین فرصت مناسب اکران خواهد شد.

امروز، سینما حقیقت

به مناسبت روز جوان، کانون فیلم سینما حقیقت به نمایش و نقد 5 فیلم از «عاطفه خادم الرضا» می پردازد. این برنامه ساعت 17 امروز برگزار می شود.

حضور در جشنواره تئاتر

کیومرث مرادی با همراهی گروهی از دانشجویان تئاتر، برای اجرای نمایش «الکترا» راهی جشنواره iti اسپانیا می شود. در پنجمین دوره از این جشنواره که از 13 تا 20 سپتامبر (23 تا 30 مرداد) برگزار می شود گروه هایی از نیوزلند، مکزیک، پرو، اوکراین، چین و.‎/‎/ حضور دارند.