آرشیو دوشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۹۸
ایران زمین
۲۳
مسافران، هوا، راهها و شهرها

توفان شن و خاک در شمال سیستان و بلوچستان

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه، اعلام کرد: وزش باد شدید و توفان شن و خاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی تا روز سه شنبه به تناوب ادامه خواهد داشت. از این رو توصیه می شود که همچنان از خروج غیرضروری از منازل و نیز تردد در سطح جاده های مواصلاتی این مناطق خودداری شود.

ناپایداری هوا در مناطقی از کشور

نقشه های پیش بینی بیانگر ناپایداری در نوارشمالی کشور در دو روز آینده است. براین اساس برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و شمال شرق افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین در روزهای یکشنبه تا سه شنبه در مناطق شرق و جنوب شرق، باد و گردوخاک به طور متناوب ادامه خواهد داشت و در مدت ذکر شده به علت گذر جریانات کم دامنه مرطوب از جنوب شرقی برای برخی مناطق جنوب شرقی و جنوب کشور افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد وبرق پراکنده پیش بینی می شود.

جاده چالوس شب ها مسدود است

محور کرج چالوس واقع در استان تهران به منظور تعمیر و مرمت سیستم روشنایی آسیب دیده تونل امیرکبیر از یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری شب ها بین ساعت 22 تا 6 صبح روز بعد مسدود اعلام شد.در این ایام رانندگان وسایل نقلیه می توانند از طریق دیگر محورهای شمالی کشور با احتیاط و رعایت تمامی نکات ایمنی تردد کنند.