آرشیو دوشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۹۸
ایران زمین
۲۳

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

همدان: مسابقه بزرگ به سوی ظهور نور عالم تاب با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با حضرت مهدی (عج)، فرهنگ انتظار و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان قشرهای مختلف مردم از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان برگزار می شود.

سؤالات این مسابقه بر مبنای مطالب کتاب به سوی ظهور نور عالم تاب اثر آیت ا لله موسوی همدانی طراحی شده و علاقه مندان می توانند از طریق پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و کارمندان و پایگاه های مقاومت اداره ها نسبت به تهیه کتاب و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

مهلت ارسال پاسخ نامه 25 مرداد است. جوایز متنوعی برای برندگان این مسابقات در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان می توانند در ساعت های اداری به حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری واقع در آرامگاه بوعلی مراجعه کنند.

اردبیل: سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان از 28مرداد تا 2 شهریور در نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار می شود.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می شود، برای هر استان 2 غرفه به طور متوسط در نظر گرفته شده است. این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع و با 150 غرفه در رشته های اولویت دار و برتر استان ها اختصاص داده خواهد شد.

از جمله تمهیدات حمایتی سازمان در برپایی این نمایشگاه رایگان بودن هزینه غرفه، اسکان و تغذیه برای غرفه کارگروه بوده و برای غرفه های فروش نیز هزینه غرفه و اسکان رایگان خواهد بود.

اسلامشهر: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر زمان برگزاری همایش شعر شهرستانی از حرا تا سامرا را تا بیست و پنجم شهریور ماه امسال تمدید کرده است.

این همایش شعر در قالب سیره زندگی چهارده معصوم، مدح و ثنای ائمه اطهار و عید غدیر و شعبان و عاشورای حسینی در بیست و پنجم شهریور مصادف با چهاردهم رمضان برگزار می شود. آخرین مهلت تحویل آثار تا تاریخ شانزدهم شهریور ماه امسال تمدید شد. علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ مذکور به دبیرخانه همایش به نشانی: خیابان نواب صفوی جنب شهرداری منطقه 2 کوچه ترنج 4 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر ارسال کنند