آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
سیاسی
۲

از سوی فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت

انتصابات جدید در ارتش

گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه ای، امیر سیدعبدالرحیم موسوی را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش، امیر محمدحسین دادرس را به سمت معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش و امیر احمدرضا پوردستان را به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش منصوب کردند. متن احکام صادره از سوی حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرسرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی

به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تجارب مفید و شایستگی، شما را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم. در اجرای وظایف و ماموریت های مصوب ارتش جمهوری اسلامی ایران، انتظار می رود با نظر فرماندهی کل ارتش، اقدامات لازم را به عمل آورید. از تلاش های امیرسرتیپ قرائی آشتیانی در مدت تصدی این مسوولیت تشکر و قدردانی می کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرسرتیپ محمدحسین دادرس

به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.

ارتقای سطح کارشناسی امور محوله و ایجاد تعامل نزدیک تر بین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با نظر فرماندهی کل ارتش، از وظایف مقرر آن معاونت می باشد. از تلاش های ارزنده امیرسرتیپ موسوی در مدت تصدی این مسوولیت، تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان

به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق و تجارب، شما را به فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم. انتظار می رود با به کارگیری عناصر مؤمن و کارآمد زمینه های لازم برای ارتقای توان رزم و نوآوری و شکوفایی استعدادها و امکانات و تجهیزات موجود را فراهم سازید. از تلاش های ارزنده امیرسرتیپ دادرس در دوره تصدی این مسوولیت تشکر و قدردانی می کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.

سیدعلی خامنه ای