آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
رسانه
۳

با ساخت یک فیلم تلویزیونی

قصه «یک گوشه پاک و پرنور» در شبکه یک

گروه رسانه: فیلم تلویزیونی «یک گوشه پاک و پرنور» برای پخش از شبکه یک سیما در دست تولید است. این فیلم را علی موذنی کارگردانی می کند.

فیلم یک گوشه پاک و پرنور که قرار است 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش شود، داستان یک جانباز شیمیایی به نام جواد را روایت می کند که می داند یک سال بیشتر زنده نخواهد ماند. او به سفارش دوستش، مهدی که در حال شهادت است، ترغیب به ازدواج می شود اما بیماری، این امکان را از او می گیرد تا این که پای یک دختر فراری به نام سارا به زندگی او باز می شود.

فیلمنامه این فیلم را خود موذنی نوشته است. نقش جواد را در این فیلم، قربان نجفی بازی می کند و ایفاگر نقش سارا، مارال فرجاد است. رحیم نوروزی، سپیده خداوردی، شیرین ایزدی، تورج فرامرزیان، ترلان پروانه و محراب رضایی دیگر بازیگران فیلم یک گوشه پاک و پرنور هستند.

محمد ناجی، تهیه کننده این فیلم با ذکر این نکته که تصویربرداری فیلم یک گوشه پاک و پرنور از 25 مرداد در تهران آغاز شده است، به خبرنگار «جام جم» گفت: تلاش می کنیم تصویربرداری تا 15شهریور به پایان برسد تا فرصت داشته باشیم این فیلم را برای نمایش در 31 شهریور آماده کنیم.

از عواملی که در ساخت فیلم یک گوشه پاک و پرنور همکاری داشته اند، می توان به تصویربردار: سیروس عبدلی، صدابردار: مرتضی کمالی، طراح صحنه و لباس: شیرین شازده احمدی، طراح گریم: مهران روحانی، مدیر تولید: جمشید تربتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: منصور وثوقی، مدیر تدارکات: کامران نژادی و عکاس: بهروز ناجی اشاره کرد.

علی موذنی، فیلم تلویزیونی «یک پله پایین تر» را نیز آماده نمایش دارد که محمد ناجی، آن را تهیه کرده است. ناجی درباره زمان پخش این فیلم گفت: یک پله پایین تر، آماده نمایش است اما به دلیل در پیش بودن ماه رمضان و پخش سریال های مناسبتی، پخش این فیلم به پس از ماه رمضان موکول می شود.

یک پله پایین تر با حضور بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و بهناز جعفری درباره مردی به نام پرویز است که چندی پیش، همسر و فرزندانش را در تصادف از دست داده و با زنی به نام مهین ازدواج کرده است. مهین از همسر سابق خود، 2 فرزند 16 و 17 ساله دارد که با ازدواج پرویز و مهین بشدت مخالف هستند.