آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
رسانه
۳

تصویر کوتاه

پستچی 3 بار در نمی زند

جام جم: حسن فتحی، کارگردان چند سریال تلویزیونی موفق، پس از یک سال تلاش بزودی ساخت دومین فیلم سینمایی خود، با نام «پستچی 3 بار در نمی زند» را آغاز می کند.

این فیلم که در حال و هوای فیلم های وحشت ساخته می شود، از تعداد قابل توجهی از بازیگران برجسته سینمای ایران برای ایفای نقش های مختلف استفاده خواهد کرد. مریلازارعی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، لیلازارع و باران کوثری بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، ضمن آن که گروه سازنده این فیلم در حال مذاکره با محمد رضا فروتن برای ایفای یکی از نقش های اصلی این فیلم نیز هستند که در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات، فروتن به این پروژه خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ما، در این فیلم امیر کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، اصغر نژادایمانی به عنوان طراح صحنه و لباس، محمود سماک باشی در مقام صدابردار و محمدرضا رستمی به عنوان برنامه ریز در ساخت این اثر حضور دارند.

این فیلم قرار است از20 شهریور به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی مقابل دوربین برود.

«ازدواج به سبک ایرانی» اولین فیلم حسن فتحی در مقام کارگردان بود که سال 85 در اکران به فروش خوبی دست پیدا کرد.

خاطرات همسران شهدا در «نیمه پنهان» از شبکه 2

فارس: مستند «نیمه پنهان» کاری از گروه روایت فتح و نیروی مقاومت بسیج است که روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه 2 سیما پخش می شود.

این برنامه در 15 قسمت 30 دقیقه ای به بیان خاطرات شهدا از زبان همسرانشان می پردازد. در این برنامه همسران شهدایی چون اصغری خواه، یاسینی، ستاری، طالبی، آبشناسان، تجلایی و تندگویان به بیان خاطراتی از آن بزرگواران می پردازند.

زینب ابوطالبی به عنوان مجری برنامه «نیمه پنهان» با همسران شهدا به گفتگو می نشیند. کارگردان این مجموعه یاسر انتظامی و تهیه کننده آن حبیب والی نژاد است.

در گذشت جواد خدادادی، بازیگر نقش ابوذر

جام جم: جواد خدادادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دیروز در پی بیماری قلبی در کشور آلمان درگذشت.

ماندگارترین چهره ای که مخاطبان تلویزیون از او به یاد دارند، نقش ابوذر در سریال امام علی(ع) ساخته داوود میر باقری است. او همچنین یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی آینه نیز بود.